Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

onsdag 4 januari 2012

2012

Möjligheternas år!


Tror F*N att alla kommer att lyckas med allt iår!
Känns så :-)
Än så länge är jag optimistisk, vi får se när vi kommit några månader in i året. Kanske ändrar mig då.
Mitt nyårslöfte är att jag ska göra mitt"hus" mindre och lättare! och med mitt hus menar jag så klart min egen kropp. Det har fått varit med om mycket dom senaste åren men nu JÄVLAr kör vi. Tre TUNGA graviditeter senare ska kilorna rasa! Så idag tog jag en promenad och imorn ska jag leka strandad val på badhuset :-)
Så år 2012 kommer jag att lägga mycket tid på mig själv vilket jag är otroligt dålig på annars.

Jag kan ju inte vara orealistisk och säga beach 2012 utan siktar mer på beach 2013 men nu har vägen börjat.


Busungarna kallar:-)

/// K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar