Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

söndag 17 juli 2011

blåbär..

Japp idag ska vi bege oss ut i blåbärsskogen.
Hoppas på att hitta massor så att jag kan baka blåbärsbullar, frysa in och skänka en stor del till gammelmormor och morfar!Whis me luck

Tänk att dessa helger bara flyger förbi..
Eller igår fick vi mycket gjort så det känns ju bra. Skulle vilja hinna med så mycket mer men...
Vi planerade klart igår iaf att vårat nuvarande kontor blir vårat sovrum:) Och vårat nuvarande sovrum får bli bebisens rum ett tag framöver.
Så skönt när jag och mathais är överens! Vi är ett riktigt bra team kom vi fram till igår*hehe*

Och data skåpet står på sin plats nu. Gäller att flytta datorn dit så att jag kan börja här inne sen...Mitt drömhus börjar ta form, sakta men säkert!

NU ska jag gå och rota fram våra bärplockare och ta en skogspromenad...
PÅ tal om promenad så ställde jag mig på vågen igår...SUCK med ett stort S!!!

/// K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar