Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

onsdag 13 juli 2011

Jag sitter bara och ler:)

Vill börja fixa i vårat sista sovrum NU. För att jag har kommit på lösningen vart vi ska ha vårat "kontor". JO den kommer att vaar i hallen när man kommer ner i källaren. Jag har hittat ett perfekt dataskåp som vi ska ha. Då slipper vi just nu köpa en bärbar dator. Fiffigt va. Eller jag hoppas att det blir så bra som jag tänkt mig och att skåpet blir vårat.

För då skulle jag kunna börja riva ut alla saker här inne och börja med väggarna. Vill inte att jag ska stå och måla väggarna två dagar efter att ajg kommit hem från BB och sen åka på magsår efter det... Man lär sig väl av sina misstag??? Eller?!

Idag har jag i princip setat på framsidan heladagen. Och myst med underbara människor. Gamla minnen har kommit upp och pratats om gamla vänner. TACKA fan för att vissa saker ha förändrats:-)

Äsch nu orkar jag inte skriva nå mer vill upp och fixa lite innan john blund tittar hit.

Sover som en pensionär just nu. LÄgger mig tidigt så ligger jag klarvaken om nätterna och när mogonnen kommer då vill jag inget annat än och sova:-)

/// K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar