Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

onsdag 20 juli 2011

Effektiv morgon!

06,05 vaknade jag idag klar vaken..
Försökte tvinga mig att somna om men det gick inte!
Så upp och duscha innnan barnen vakna. Väckte barnen tidigt idag*hehe* Wilma frågade VARFÖR hon måste upp fast att hon var så trött... Med bestämd ton sa hon att imorn minsann mamma då SKA jag sova länge:-)
Det hoppas jag med:-)

Vi har hunnit massor idag.
Vi hade ätiti frukost innan 7,00. Sen ahr jag fyllt i alla papper tillFK. SKa posta dom idag. Vore väldans konstigt om jag inte blir beviljad då jag blivit det två ggr innan. Men man vet aldrig med Fk. Fast det skulle vara kul och jobba oxå( vem ljuger jag för nu) :))) Efter WIlma så ville jag till jobbet ganska snabbt medans jag älskar ledigheten denna gång. Men erkänner att saknar jobbet lite. Skulle ha varit kul och jobba med en en vacka men vi får se hur det nu blir och går.

just det BM idag oxå... Lite nervöst då en sak inte var så bra förra gången. Hoppas på bättre resultat idag!
Så nu håller vi tummarna.

Fick ett underbart sms inatt av en vän. Värmde i hjärtat, Tack!

Nää nu ska jag upp coh fixa lunchen dvs idag steker jag pannkakor så äter vi sen när hungern tittar fram.

chocho

///K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar