Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

söndag 6 mars 2011

Cashen rullar ut..

Sådär ja....

Nu har vi åkt skridskor, fikat och tvättat bilen på IP. Effektivt!
Efter friska luften tog vi den nytvättade faran till Erikslund.  Vi skulle "titta" på spel till Wilma. Det slutade med att vi kom hem med ett nintendo Ds och en massa tillbehör till den. Jaja någonstans måste man ju börja och det blev en sån nu. Wilma skulle välja spel och plockade på sig 3 spel och sa till Mathias - dom här väljer jag! Mathais sa att va DOM??? Då säger Wilma eller vaddå vill du att jag väljer en till:-D Hahah nej ett spel kostar 500kr så nej tack:-D Det slutade med ett TRASSEL spel iaf!

Samt att bilden är lika skitig nu som INNAN vi tvättade den!

Jag känner mig rastlös och jag vet att Mathais känner att vi har flängt färdigt för idag... Tycker inte om att känna när vi är i obalans..När en vill och inte den andra! Då blir jag lite irriterad, men det är jag det!

Nä undra om inte jag ska ta med mig barnen ut på promenad. Så får soffliggaren bara vara!

Vi har byggplanering och middag kvar idag!SÅ mina dygn BEHÖVER fler än 24h per dygn!

/// K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar