Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

lördag 12 mars 2011

Vem akn var sur när solen skiner så underbart på morgonen...

Jag håller på och letar kläder till kvällen partaj! Marias 30års galej!  Eller letar gör jag ju inte då jag sitter här men det var en tanke att jag MÅSTE göra!

Familjen klev upp 8,00 idag så "bakade" vi baguetter och hade hur mycket pålägg som helst. Wilma tyckte att det såg ut som att vi hade picnic inne för så mycket saker har man när man har picnic ute.-D *gullunge*

Pappa M är på fotbollsmatch nu och kommer hem ca 13,30 och kl 15,00 börjar nästa match och efter det sk avi lämna kidesn till moja och Bamba och sen hem och svira om osv.. Känns som en lugn dag men ändå STRESSIG!!!

Så nu börjar jag med att packa barnens väska!

///K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar