Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

tisdag 8 mars 2011

Tokiga tisdag!

Hela familjen vaknade 06,15.. Och det är inte vanligt i detta hus. Jag sov typ ingenting inatt då ajg konstigt nog var så nervös!Jag brukar vara cool lugn när det gäller saker coh ting men ICKE denna gång!
har varit till doktorn idag och ska tillbaka nästa tisdag för att få veta mina provresultat! Så nu är det en väntan på sju dagar igen... Jaja

Syster S tog hand om Nora på öppna medan jag far fram och tillbaka. Nora sov från att jag åkte till att jag kom tillbaka:-)

Mathias skulle köpa med sig semlor på vägen hem.. Längtar tills vi sk afika. OK jag äter inga semlor men hoppas att han överaskar mig med något annat!

Snart ska jag och Elli gå och simma. Det är ju så nice och göra det!Får bara vara utav sin familj. det handlar om ett par ynka timmar men ACK så skönt!

Packa badpåsen kanske

/// K


                                                    Liten och BLOND (Wilma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar