Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

måndag 28 mars 2011

Våren är här..

Så jäkla skönt och känna vårsolen värma! DÅ blir jag ju bara så kär i allt och alla :-) nej men man får ju enegi 2000!

Nora fyller 1 år om mindre än två veckor :o  så jag började idag med bakningen. Tänker inte ta allt i sista sekund!Så nu har jag börjat.

Plus att ajg kokade en kalops i tre timmar, JA den vart mör och god:-D

Stoltaste mamman idag!
Wilma är så duktig i simskolan! Hon lärde sig att simma när hon var 3½ och nu kan hon även dyka från kanten! Håll i hatten jag kommer ihåg att jag tyckte att det var skit jobbigt att dyka när jag var "liten".
Jag frågade hennes simlärare hur många simmärken Wilma har tagit då vi inte köpt en endaste, så jag tänkte ta det nästa vecka då det är avslutning! ÖVER 10 st och som sagt hon har klarat skit svåra. Så jag får nog ta med mig mathias så får han betala*hehehee*

Idag så hände det något jag inte riktigt vet om det är så... Men skoj om det är så :-D

Dags att ta en dusch nu inna man ska genomgå sina förlossningar igen( en unge i minuten)
Ganska kul dom filmar i sal 8 där föddes Nora och i sal 4 föddes Wilma <3 Ok sal 4 så inte ut så när Wilma kikade fram.

/// K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar