Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

fredag 10 december 2010

En ny värld har öppnats

Då tar jag stora klivet...
En egen blogg :-)
Funderar om jag kanske ska sattsa på bloggadet efter mamma ledigheten... hahah eller inte!
Jaja kan ju vara kul och testa på även detta.
Men nu till stora frågan vad ska jag blogga om Hmm Tänker... Det blir nog det enklaste valet MITT LIV  det är ju inte inte så krångligt vägen är lite krokig och så men det är bara att hålla i hatten följa med i svängarna!


Dagen började ju ljuvligt jag och barnen bestämde oss för att ta lite sovmorgon. Drog oss upp halv nio sen har vi bara städat, lekt,  lagat mat , bakat och åter igen städat.

Mathias kom hem för en stund sen så nu ska vi laga mat sen blir det familjekväll antingen bad i badhuset eller pulkapromenad sen IDOL final så klart! med POPCORN. Måste bara säga att popcorn och saft är ju en skit äcklig blandning vet inte om jag fick det när jag var barn eller vad det är men det går inte med den blandningen

På med förklädet och börja med kvällsmaten! Som en riktig amerikanshemmafru :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar