Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

tisdag 14 december 2010

TVI...

Ja just så känner jag mig idag Tvitvitvi!

har tillbringat hela förmiddagen på öppna idag. Nora gick runt med gåvagn.. Visst man får ju gå efter för huxlfux blir hon baktung!Men jag kan inte minnas att Wilma var så här duktig vid 8 månader.

Hela eftermiddagen/kvällen har jag bara lust och skrika till alla- SKA JAG PISSA PÅ DIG. Känns som att jag skulle vilja bara vara själv. Visst mina tre hjärtan får ju mig alltid på bra humör men jag vet inte om jag själv inte vill idag. Jag kanske vill vara sur och nere idag! Jag är jud et så sällan iaf men fyy usch och blä så nu slutar jag skriva och kommer tillbaka en bättre dag!

-Ska JAG pissa på dig?


~Upp och ner är lika långt, men inte lika lätt!~

~Framgång ger vänner, motgång prövar dem.~

///K 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar