Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

måndag 13 december 2010

Lucia

Dagen började stressigt...
klockan ställd 5,30 då jag skulle duscha och klä på två barn samt allt jaa våra morgonrutiner tar ca 2 timmar inna vi kan ge oss iväg men jag slog upp ögonen en timme senare än planerat!! PANIK.
men vi kom i tid till dagis och lucia starten 7,30. barnen va ju så duktiga! och söta så klart!

Efter lucia firandet for vi hem och fixa lite inna andra lucia firandet började på ÖF. Även där var alla söta och duktiga.. ÄVEN jag då jag gick luciatåg:-D Vi fikade och lekte en massa sen hem och fixa lunch så en effektiv förmiddag hade vi iaf. eftermiddagen har vi baar mys och sjungit julsånger.

Dagen har varit LÅNG och intensiv.

Nu sak jag gå upp och OJa mig över vågen imorn. Vägning varje tisdag!Men hittills är jag stolt över mig fast jag har haft mina svackor !

Jaja back to bussines

 ~Om du lever i en flod måste du bli vän med krokodilen~

///K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar