Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

lördag 11 december 2010

Utvilad

Oh vad skönt det är med sovmorgon.
Mathias och barnen klev upp halv åtta och jag fick ligga kvar och dra mig. Så skönt!

Igår var det ju fredags mys.
Mathias och Nora åkte och köpte popcorn och jag och Wilma tog oss till badhuset. hon är ju så stolt för hon kan simma utan simring nu. När vi kom till badhuset var det en mamma coh två barn där efter en kort sund så gick dom sen var det bara jag och Wilma i bassängen... Och det är ju ganska lyxigt och ha hela bassängen för oss själva!Så körde järnet!

Sen var det dags att kliva upp för att hinna hem till idolfinal!
Och jaa jag tycker att rätt person vann. Jag har ÄLSKAT Jay från första början! Tänk om Mathias kunde ha en sån skön sångröst! Då skulle jag beställa sångstunder varje kväll.

Ska bli spännande och se vad denna lördasg erbjuder oss...

Snart bär det av till bellevu för lite korpen innebandy. Måste ju hejja på laget( hmm glömt bort vad dom heter nu igen) Men hejja ska vi göra iaf!


~En vän är en person som kommer när andra försvinner ~


///K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar