Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

söndag 12 december 2010

Röda kinder...

Japps det har jag nu vi har tagit en flera timmars långpromenaf det ar -9 när vi gick och -15 när vi kom hem. Så nu är kinderna "jul fina".

Igår kom familjenn B/J över och åt lite mat.. Alltid lika trevligt!God mat och trevligt sällskap en lördag är ju inte helt fel. B/J yngste son kommer att bli en riktigt slatt drickare. Han tömde allas slattar när vi lämnade bordet :-) busigt och ÄNTLIGEN lyckas få tag i något annat än vatten :-D
Klockan gick och dom begav sig ut på dom vita vinter vägarna coh vi började kika på filmen BRÖDERNA KARLSSON! En helt OK film. jag satt bara och skämdes en massa. Halv två blev klockan innan John Blund tittade in hos mig!

Och Idag vaknade jag 10,00 men det var så skönt då kom familjen ner till mig och vi mös allihopa.Då var det dags för mig och få i mig lite frulle och sen gick vi ut och gick stannade vi några pulkabackar så Wilma fick åka en massa!

Nu röjer familjen där uppe till julmusik och snart ska vi iväg och bli bjudna på mat..

Får inet glömma och stryka Wilmas pepparkaksgumme dräkt!Det är ju lucia 7,30 på dagis... GÄSP!


~ Hur rik man än är kan man aldrig äta sig mer än mätt.~

///K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar