Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

onsdag 12 januari 2011

59 frågor om mig

1. Hur gammal är du om fem år?32
2. Vem var den sista du träffade?  Mathias
3. Hur lång är du? 160 HÖG
4. Vilken var den senaste film du sett? Bunny någonting.. SKIT film undra varför vi har allatv1000 kanaler... Bara skit som visas
5. Vem ringde du senast? Min syster Sabina
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  Till Malin: Vad gör du?
7. Vad är dagens planer? Inga planer.. snart gå coh sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vad jag vill
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.. 
10. När såg du senast din mamma? Juldagen
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna
12. När vaknade du idag? 06,45
13. Har du någon gång hittat en katt?Näe inte vad jag kan minnas
14. Vilken är din favoritplats? Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm där det är mörkt..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
nytt jobb, Kvar i mitt drömmhus hoppas att det är klart då
17. Vad skrämde dig som barn?Mörkret
18. Vem fick dig att skratta senast? Min sambo mathias
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?JA tänka sig va
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig?  ;-)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre
23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt på fyllan?  JAAAA
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? För social kanske
27. Vilken är din favoritglass? choklad glass med hasselnötssås
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? En miljon kommer man bara en bit på vägen med men leva lite lyxigt ett tag!
29. Tycker du om kinamat? Älskar
30. Tycker du om kaffe? Nej älskar doften men inte smaken
31. Vad dricker du till frukost? tropisk shake

32. Sover du på någon särskild sida? Ja vi har bestämmda sidor i sängen vi sover på
33. Kan du spela poker? jajamen
34. Tycker du om att mysa? ÄLSKAR att mysa
35. Är du en beroendemänniska?  Hehehee JAAA
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Många faktiskt
37. Vill du ha barn? Japps en till utöver dom två jag har
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och finska och fraska på fyllan:-D  .
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? 50/50
41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen coh hemmet
42. Äger du dyra smycken? Dyra och dyra... näää
43. Har du någon gång testat narkotika? skäms
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? laxpasta och en avocado
45. Vem är den roligaste människan du känner?Finns många
46. Välj ett ärr på din kropp?ett på knät, ramlade när jag var liten i våran källartrappa( kommer ihåg det i detalj)
47. Vad har du för ringsignal? lady gaga
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? japps
49. Flirtar du mycket? Har alltid varit dålig på det
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Kommer inte ihåg vilken jag har
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste?snälla pappa nej
54. Läser du dagstidningen?för sällan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte just nu
56. Dansar du i bilen? klart jag gör...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol är den enda som ajg får in i köket
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?ett hemligt medelande
59. När var du i kyrkan senast?När Nora döptes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar