Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

onsdag 5 januari 2011

Snö snö snö

Jag är F*N trött på att skotta nu. Ja brukar tycka att det är skoj men nu får det vara nog. Jag längtar till våren!
Fast samtidigt då blir ju min bebis ett litet barn dvs ett år! Så hon kan få vara bebis en stund till men våren är mer än välkommen!

Idag ska vi boka våran semester! SKÖNT! Det är ju X antal år sen jag och mathias var utomlands sist!och nu har vi utökat familjen så det ska bli så skoj och bada och bara vara! Fast det är ju ca 8 månader kvar men längta MÅSTE man göra!!

Imorgon ska vi ha ute dag hemma hos mormor.
Skidor, pulka och spark som står på schemat imorn! Jag har planerat att åka längdskidor och det var ju 1000 år sen sist men vill ha träningsvärken. För nu jävlar ska jag bli "smal" till sommaren. Ok SMALARE ät väl rätta ordet för smal kommer jag nog inte och bli dom kommande åren. Jag kallar det jag har LAGERPÅLAGER:-D

Så ett eller två lager mindre till sommaren 2011!

Nä nu ska jag börja kladda med lite ajax så att det blir rent här hemma!


 ~Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.~

/// K 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar