Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

lördag 8 januari 2011

Helt slut...

... Efter 4 timmar i badhuset!
Vi har dykt, Simmat under vattnet och simtävlat! Jag är helt slut!
Efter badet blev det pizza till kvällsmat. Och det var då inge gott. hade varit 1000 gånger godare med en rejäl köttbit eller något... efter klok som vanligt!

Nä nu ska jag upp och kvällsmysa med Wilma och Mathias Nora sover sen två timmar tillbaka. Hon höll sig vaken 1,5 timme i badet sen somnade hon gott. Sen röjde hon några timmar till och nu sover son som sagt gott. Mathiasgav henne välling då hade hennes små bruna ögon bara rullat!

imorogn bitti kommer Wilmas dagiskompis hit och leker i några timmar. Det blir jätte skoj. Dom två är som två små prinsessor som leker dom hörs inte ens!! Knasigt!

har spotify på och BON JOVI - ALWAYS (gammal goding)

Nää kvällsmys var det jag!!

Ny dag imorn coh nya utmaningar!

/// K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar