Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

torsdag 6 januari 2011

Äntligen

Nu är resan bokad

Så 13/8 lyfter planet till Tunisien. Ett land jag aldrig har tänkt att jag ska besöka så men nu blev det så:-D
Vi valde en kombinationsresa så första veckan bor vi på lägenhetshotell och andra veckan bor vi på vattenlandshotell med spa och sånt mys!Ska bli riktigt skönt och avsluta mammaledigheten på detta vis!

Idag skulle vi har åkt till mamma på utedag så packade in oss i bilen med extrakläder pulkor och sånt men körde till skallberget där bestämmde jag mig för att inte fortsätta redan. Onödigt och köra bara för det i det här vädret vi har idag!Så jag släppte av Mathias på bandyn och jag och Wilma köpte lite Mc donalds och åkte hem och åt. Nu myser vi bara. Vilket vi gör ganska ofta nuförtiden!

Nä nu blir det nog och luta sig tillbaka i fåtöljen och vänta in bandyfantasten!

Och ikväll blir det nog lite skridskor. Första gången för Wilma så bambi på hal is:-D

~Den som står bredvid dig behöver inte alltid stå dig nära.~

///K

2 kommentarer:

  1. Tyvärr så fick jag ju inga 56 tusen. Men annars så kan jag alltid ta meddig men du får betala själv :-)

    SvaraRadera