Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

söndag 2 januari 2011

Nu är allting över och nu börjar vardagen igen

Julledigheten är nu över för denna gång.
Eller jag är ju mamma ledig men Wilmas julledighet. Nu börjar vardagen inga "sena"c kvällar och rutiner som ska tillbaka igen. jag älskar vardagen så mig gör det inget. Men kan erkänna att jag längtar till sommaren då man äter sen kvällsmat för att man har varit ute hela dagen osv.. VILL HA VÄRME nuuu. kan vara därför jag sitter inne på rese sidor just nu!
Har hittat två SPLASH hotell vi funderar på... Så hoppas att slutlönen är bra så att det bara är att boka coh betala!

Julen var fin och underbar förtom att Mathis och Nora var riktigt sjuka. Julaftonsmorgon vaknade mathais med 40,5 i feber och nora sjuknade in på juldagen. men vi hade varit så snälla att vi fick träffa tomten TRE gånger... Massa paket, god mat och underbara männsikor träffade vi.

Vi firade in nya året hemma hos svärmor men även då god mat och trevligt sällskap...

Annasr så rullar allting på  i raket fart. Wilma växer fort just nu hon börjar bli en liten tjej. Och Nora utvecklas varje dag1 jag som hade tänkt att njuta denna gång med det har jag ju inte hunnit!Jaja i nästa liv kanske.

Imorgon börjar livets hårda skola igen. Motion till tusen och hård kost!
Sommaren 2011 ska jag jogga på stranden  i slow motion som Pamela Andersson i batwatch det enda som ska gunga på kroppen är brösten coh inget annat! (önska mig lycka till nu .-D )

Nää nu ska daddy D gå coh sova så ajg ska väl säga ett par ord innan john blund besöker honom!

Näkemiin

 ~Så länge man har roligt är ingen tid bortkastad~

///K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar