Mina Små Hjärtan!

Mina Små Hjärtan!

onsdag 12 januari 2011

Onsdag...

En helt vanlig onsdag.
Spenderat hela förmiddagen hos syster S och hjälpt henne med att lägga ut saker på försäljning. Kan det tänkas satt jag är datahacker jämfört med henne och jag kan ju inget om dessa dumburkar!Jaja det gick ju bra iaf.
Sen var det bara att skridska sig fram till dagis, läskigt att bära Nora och halka omkring själv. Men ingen vurpa än så länge.

Sitter och väntar på att Hockey ska ta slut så att jag också får titta lite på tv innan  det är dags att sova en stund innan man möter upp morgondagen.

På lördag blir det till att gå ut och äta med en massa goa människor. Ska bli så skönt att gå ut med "VUXNA" människor. Nora och Wilma ska sova hos Moja och bamba(farmor och farfar)... SKÖÖÖNT om jag nu får tycka det.

Nää nu försvann orken igen!!
Ses en annandag idag hade jag ju inte så mycket att delge!

/// K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar